Określanie grupy docelowej w reklamie

Bardzo ważnym czynnikiem, który powinien być przestrzegany przez każda osobą otwierająca swoja działalność gospodarczą, powinno być określenie swojej grupy docelowej, czyli ludzi do których będziesz kierował swoje produkty. To niezwykle istotne, bowiem jeśli tego nie zrobisz, to żebyś miał nawet najlepsze torby papierowe z nadrukiem i tak nie zwrócisz uwagi kolejnych klientów. Chodzi o to, żeby wiedzieć kto może być odbiorcom tego co będziesz oferował. Niektóre rzeczy nie nadają się dla dziewczyn, a więc nie ma sensu również do nich kierować reklam, bowiem będzie to tylko i wyłącznie stratą czasu i pieniędzy. Warto o tym wiedzieć, ponieważ sporo osób nie bierze na poważnie tych czynników i potem dziwi się, dlaczego stosowana przez nich reklama w ogóle nie zapewnia im takich zysków o jakich marzyli. A tak naprawdę problem bierze się stąd, iż kierują oni ją do niewłaściwych osób. Nie bądź więc kolejnym zabłąkanym, ale postaraj się zrobić tak, aby Twoje torby papierowe z nadrukiem trafiały tylko do właściwych osób.

 
Idziecie Państwo przez miasto i na Waszą reklamówkę patrzy się kilkanaście osób na odcinku stu metrów. Ta reklamówka ma za zadanie zrobić reklamę pewnej firmie. Jak myślicie? Czy uda się jej osiągnąć sukces? Tematem przewodnim jest dzisiaj torebka papierowa, której zadaniem jest zdobycie jak najwięcej klientów. Musicie Państwo wiedzieć, że bardzo wielu Polaków nie wie, iż to co jest w zasadzie proste, może się okazać najbardziej skuteczne. Torby papierowe, gdzie nadrukowana jest reklama to najstarszy sposób świata dzięki którym zdobędziecie mnóstwo klientów. Wiemy z doświadczenia, że dokładnie tak jest. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta. Idąc przez miasto z torbą pełną zakupów nieświadomie zwracacie na siebie uwagę. Przechodnie widzą, że macie ciekawą torbę papierową i chcą zobaczyć co jest na niej napisane. Zainteresowanie oraz ciekawość – dwa kroki skutecznej reklamy.

Reklamówka na zakupy, a może już spot reklamowy?

Kiedy oglądacie zagraniczne filmy, gdzie aktor robi zakupy, to pewnie doskonale widzicie, że wychodzi on ze sklepu mając pełną torbę papierową zakupów. Zazwyczaj na takiej torbie napisana jest jakaś reklama, ewentualnie dodana ciekawa grafika. Nie dość, że reklamówka wyraźnie się wyróżnia, to dodatkowo sam film robi darmową reklamę pierwszej lepszej firmy, która przypadkowo umieściła swoje torby papierowe akurat w tym sklepie, gdzie grany jest film. Można? Można.

W Polsce jest bardzo podobnie. Od lat wmawia się nam, że ekologiczne torby na zakupy są lepsze od plastikowych reklamówek. Są one lepsze, bo rozkładają się w kilka tygodni, a dodatkowo można nimi palić w piecu lub kominku. Dodatkowo są bardzo lekkie oraz wytrzymałe i można z nich zrobić brykiet. Czy reklamówka to dzisiaj zwykła siatka na zakupy, a może już spot reklamowy? Jako, że zajmujemy się reklamą, to możemy nie opisać wpływu reklamy, a zwłaszcza w tej postaci na ludzi. Każda firma decydująca się na reklamę chce zrobić sobie kampanię za małe pieniądze, ale z wielką skutecznością. Torby reklamowe takie właśnie są. Koszt wydrukowania powiedzmy 10 000 toreb jest bardzo niski, a gwarancja, że naszą reklamę zobaczy masa ludzi jest pewna. Czy nie ma nic lepszego dla marketu, jak przyjęcie darmowych toreb papierowych które mogą oni rozdać klientom? No pewnie, że nie ma nic lepszego. A jeśli nawet taka torebka posiada nadruk reklamowy? To nic nie szkodzi, bowiem sklep i tak zarabia krocie na reklamach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *